Autor Tema: Vase misljenje?  (Pročitano 7640 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nemanja lepojevic

  • Mladi član foruma
  • **
  • Poruke: 10
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: odzaci
Vase misljenje?
« poslato: Jun 26, 2015, 18:45:20 »
Dragi forumasi
Kao sto sam i naveo u predstavljanju totalni sam pocetnik u pcelarstvu narucio sam 3LR kosnice iz http://poljoprivredni.oglasi.rs/oglas/987853/opremazapcelarstvo+sremska+mitrovica ovog oglasa jer mi na oko deluju (govorim o ovome sto sam video na slikama)  najkvalitetnije od svih sto sam mogao naci pa me zanima da li neko ima iskustva sa kosnicama iz ovog oglasa. unapred hvala na odgovorima

Van mreže Dragan Šošić

  • Više od prijatelja foruma
  • *******
  • Poruke: 2240
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: Mala Moštanica
Odg: Vase misljenje?
« Odgovor #1 poslato: Jun 26, 2015, 23:27:16 »
Slike košnica u oglasu često ne odgovaraju onome što možeš dobiti kada kupuješ.

Inače, to spajanje „cink vezom“ je više loše nego dobro. Izgleda da ljudi mešaju spajanje „cinkom“ i lastin rep. To je nebo i zemlja.


33 evra za košnicu je uglavnom moguće ako se radi sebi, a ne za prodaju.
Od 01 januara 2015 nisam član SPOS zbog ponašanja predsednika SPOS Rodoljuba Živadinovića prema pčelarima i politike koju on sprovodi (bio sam član SPOS od 1985 do 2015 godine).

Van mreže nemanja lepojevic

  • Mladi član foruma
  • **
  • Poruke: 10
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: odzaci
Odg: Vase misljenje?
« Odgovor #2 poslato: Jun 26, 2015, 23:36:47 »
Slike košnica u oglasu često ne odgovaraju onome što možeš dobiti kada kupuješ.

Inače, to spajanje „cink vezom“ je više loše nego dobro. Izgleda da ljudi mešaju spajanje „cinkom“ i lastin rep. To je nebo i zemlja.


33 evra za košnicu je uglavnom moguće ako se radi sebi, a ne za prodaju.
imate li neki savet?

Van mreže Dragan Šošić

  • Više od prijatelja foruma
  • *******
  • Poruke: 2240
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: Mala Moštanica