Autor Tema: kupujem Rodna Voja  (Pročitano 11929 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže goran krstić

  • Gost
  • *
  • Poruke: 1
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: okolina Banjaluke
kupujem Rodna Voja
« poslato: Oktobar 25, 2014, 23:12:43 »
Poštovani pčelari, može li mi neko preporučiti gdje da kupim RV košnice ?  Živim u Banja Luci. S obzirom da sam početnik, trebaju mi bar dvije za početak. Imate li nekakav prijedlog ?
Pozdrav, Goran Krstić

 

Van mreže Boris Salaj

  • Prijatelj foruma
  • ******
  • Poruke: 721
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: Sombor- Gradina
Odg: kupujem Rodna Voja
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 26, 2014, 00:14:02 »
Gorane, postoje nacrti delova, najbolje ti je da, uz Vojino odobravanje, nađeš stolara koji će ti to uraditi, a koji ti je blizu. Na taj način proći ćeš najjeftinije, a stolar te neće zavrtati pošto si mu blizu...

Van mreže Vojo Brstina

  • Domaćin foruma
  • *******
  • Poruke: 4407
  • Pol: Muškarac
  • 063/383-114 023/782-015
Odg: kupujem Rodna Voja
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 26, 2014, 22:46:21 »
Dobro veče kolega Gorane,
Hvala ti na interesovanju za nabavku RV košnica.

Zaista ne znam ko izrađuje i prodaje RV košnice u Republici Srpskoj a znam da na žalost na proizvodnju i prodaju istih nema prava niko je nikom na toj teritoriji nisam to odobrio.
Svim pčelarima Republike Srpske isto kao i pčelarima Republike Srbije dozvolio sam da samostalno mogu da proizvedu do 20 RV ili EV košnica bez ikakvih naknada za autorska prava.

Ako nemaš iskustva i alata za izradu košnica onda je najbolje da sa foruma skineš nacrte i odneseš ih nekom stolaru koji izrađuje košnice pa neka ti izradi onoliko košnica koliko ti je potrebno.
Može to da bude i za svakog člana tvoje porodice po 20 košnica ako će ti u pčelarstvu pomagati i naravno ako ti mogućnosti to dozvoljavaju.

Želim ti uspešnu nabavku košnica i ulazak u svet savremenog i racionalnog pčelarenja.