Drage kolege pčelari, ovakve postove ne volim da pišem ali je vrlo važno zbog svih nas koji dajemo ogromne novce za ove inovativne pcelarske alate. Ja imam cetiri vage Opical iz kruševca. Nabavio sam ih pre tri godine prve i pretprošle godine dve. U prvo vreme su vage relativno dobro radile, mada tada nije bilo moguce aaktivirati opciju dojave u slučaju krađe, funkciju pozicioniranja takodje nije bilo moguce aktivirati, ali OK, vagu sam uzeo zbog merenja i nisam preterano obracao pažnju na ovo što ne radi . Doduše više šuta sam kontaktirao gospodu iz Opicala ,jedan se javi na telefon pa kaze pozovite drugog, drugi se ne javlja ili se javi posle par dana...ali kazem ok nije bilo toliko bitno. Međutim prosle godine jedna vaga je prestala da radi i to bas uoči bagremove paše, e to je već problem! I tada je trajalo natezanje par dana dok se nismo dogovorili da im pošaljem vagu na servis i koju su mi vratili nakon 10 dana i to uz moje svakodnevno insistiranje. Ove godine ponovo ista priča. Vaga je orestala da radi i 10 dana sam bezušno pokušavao da stupim u kontakt sa momkom koji rafi servis, zvao, slao viber poruke... kada mi se javio objasnio mi je da ne može da mi pomogne i počeo da mi priča neke priče o operatorima i ne znam ni ja čemu...da napomenem da vaga nema domet u naselju gde rade sve tri mreže i gde nikada niko nije imao problem sa dometom. Ekem, jednostavno dečaci su neposlovni i bahati. Imaju sletke i bajne price o vajnoj poslovnosti ali ne pokazuju ništa od toga. Ok, sam sam izabrao da njima platim njihov proizvod ali realno je smeće, i preskupa je, tehnologija koju koriste je zastarela i na kineskom tržištu košta 10tak eura. Eto i jednog kritickog osvrta, nemojmo dozvoljavati da nas svi pljackaju i kradu. Treba pohvaliti kada neko radi dobro ali ne treba ćutati ni kada nam neko prodaje nepouzdane i skupe proizvode. ( posedujem celokupnu Viber prepisku sa optical servisom gde se može videti bahatost ali i gde su između redova rekli da je rok upotrebe vage kratak). Toliko.