Autor Tema: pomoc  (Pročitano 3271 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže SLAVKO VUJOVIC

• Gost
  • *
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: podgorica
pomoc
« poslato: Maj 31, 2016, 16:05:49 »
Postovani,
Moze li neko da mi pomogne. Sobzirom da sam pocetnik u pcelarstvu imam jednu dilemu oko matice jer sam razrojio jedno pcelinje drustvo i u jednom drustvu koje sam formirao sa rojevnim maticnjacima prilikom pregleda nakon desetak dana uocio sam maticu i otvoreno leglo sa  jajascima ali me buni to sto sam u nekoliko celija vidio po dva zalezena jajasca ali samo u nekoliko celija pa me interesuje da li se radi o matici  trutonosi ili je to normalno
Unaprijed hvala

Van mreže Ivica Bogdanovic

• Stari član foruma
  • Lokacija pčelinjaka: Plažane
Odg: pomoc
« Odgovor #1 poslato: Maj 31, 2016, 16:31:41 »
Kolega, odgovor ces naci ovde
http://www.kosnicevoja.rs/forum/index.php?topic=765.1140
Odgovor 1148 pa nadalje. Mislim da je mlada matica u pitanju. Pozdrav

Van mreže SLAVKO VUJOVIC

• Gost
  • *
  • Lokacija pčelinjaka: podgorica
« Odgovor #2 poslato: Maj 31, 2016, 22:03:03 »
Hvala kolega,  upravo sam danas kontrolisao i moze se zakljuciti da je u pitnju mlada matica jer je leglo kompaktno i lijepo zalijeze
Hvala jos jednom

Van mreže Milos Obradovic

• Stari član foruma
  • Lokacija pčelinjaka: Kasevar 18420 Blace
« Odgovor #3 poslato: Jun 02, 2016, 16:23:31 »
Hajde da ja postavim ovde jedno pitanje citao sam dosta (da ne kazem mnogo) ali ovo se nesecam da sam negde procitao tj radi se o laznim maticama...