Autor Tema: Registracija kamiona  (Pročitano 3715 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milosmiladinovic

  • Mladi član foruma
  • **
  • Poruke: 10
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: selo Vrmdža ispod Rtnja, 10 km od Sokobanje
Registracija kamiona
« poslato: Februar 22, 2018, 20:54:09 »
Poštovani, može li mi neko pomoći oko registracije kamiona za pčelarstvo. Da li neko registrovao, koja je procedura, koje su povlastice???

Van mreže Darko Aleksic

  • Mladi član foruma
  • **
  • Poruke: 5
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: pozarevac
Odg: Registracija kamiona
« Odgovor #1 poslato: Jul 13, 2018, 17:27:41 »
I mene to interesuje ali izgleda da niko neodaje tajne zanata

Van mreže Dragan Šošić

  • Više od prijatelja foruma
  • *******
  • Poruke: 1962
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: Mala Moštanica
Odg: Registracija kamiona
« Odgovor #2 poslato: Jul 13, 2018, 20:22:42 »
Нема ту никаквих тајни заната. Постоји Закон о безбедности саобраћаја на путевима. Постоји Правилник о подели моторних и прикључних возила и техничким условима за возила у саобраћају на путевима.

Мислим да је Законом о безбедности саобраћаја (и сродним законима или правилницима који проистичу из ЗОБС) урећена преправка возила. Нађе се на интернету које куће су овлашћене од Агенције за безбедност саобраћаја и они вас упуте како то урадити. Најбоље је следити њихова упутства да се избегну додатни трошкови дораде неправилно одрађеног посла.

Најбоље је законе пратити на сајту Параграф јер уређују сајт правовремено и види се година последње измена закона.

ПС

Наравно да постоје и успутни проблеми. Ми смо прошле године регистровали возило Мерцедес Бенц 1420 за превоз пчела и то „на силу“. Начелник(ца), је издала упутство да се не могу регистровати специјална возила (откривено је да је неки лик мутио са специјалним возилом и уследила је противзаконита одлука оних који треба да бране закон). Џаба сам упозоравао службеницу у Обреновцу да је "укинула" могућност регистрације хиљада возила – она се супротно закону придржавала упутства „одозго“.

Већ смо требали да селимо и сваки дан је био драгоцен. После 3 дана натезања и губљења времена смо отишли у Љермонтову и то средили за 10 минута.

Иначе по закону о полицији сваки полицијски службеник је ДУЖАН да пријави неправилност или злоуботребу и руководилаца, што је у овом случају изостало (верујем да је то „тихо“ враћено у право и правно стање).
Od 01 januara 2015 nisam član SPOS zbog ponašanja predsednika SPOS Rodoljuba Živadinovića prema pčelarima i politike koju on sprovodi (bio sam član SPOS od 1985 do 2015 godine).

Van mreže Darko Aleksic

  • Mladi član foruma
  • **
  • Poruke: 5
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: pozarevac
Odg: Registracija kamiona
« Odgovor #3 poslato: Jul 13, 2018, 21:26:02 »
hvala na odgovoru
jedno pitanje
dali mi oyete reci sta vam je trebalo od papirologije
ja bih uzeo zastavicu turbo zatu
hvala unapred

Van mreže Dragan Šošić

  • Više od prijatelja foruma
  • *******
  • Poruke: 1962
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: Mala Moštanica
Odg: Registracija kamiona
« Odgovor #4 poslato: Jul 13, 2018, 21:58:08 »
Е то не могу...то је тајна :). Шалим се јер стварно немама појма шта је потребно. Нећете ми веровати да ја нисам ни погледао како је то изгледало иако је камион се време био код куће.

Све је син одрадио и ја сам морао да потписујем и да се појавим приликом регистрације јер сам власник. Сада више ни то: дао сам сину потпуно овлашћење и не ратујем са папирологијом и поступцима.

Да ми је познат бар неки детаљ, радо бих изашао у сусрет и рекао.

Иначе, ја сам само довезао камион (и платио га :) ) и више нисам ни сео у у њега (мислим да возим).
Od 01 januara 2015 nisam član SPOS zbog ponašanja predsednika SPOS Rodoljuba Živadinovića prema pčelarima i politike koju on sprovodi (bio sam član SPOS od 1985 do 2015 godine).

Van mreže Драган Николић

  • Član foruma
  • ***
  • Poruke: 33
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: Кочетин 205m
Odg: Registracija kamiona
« Odgovor #5 poslato: Jul 13, 2018, 22:48:24 »
Лако је да довезеш камион кад имаш дозволу:)
Јел, а хрватски модел?  Јел то још у оптицају, ил их сад мрзимо због фудбала?

Van mreže Рајко Борић

  • Stari član foruma
  • *****
  • Poruke: 366
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: Прхово и Караш
Регистрација камиона
« Odgovor #6 poslato: Januar 18, 2019, 11:12:40 »
СПОС ће раније или касније решити проблеме регистрације пчеларских возила. Ми треба да проверимо своје возачке дозволе. Важност је до 65тог рођендана а онда за продужавање треба лекарски. Написаћу своје искуство, можда некоме помогне. Описујем детаљно, ово је упутство а не књижевност; кога не занима нека прескочи. Ако неко има другачији утисак или информације нека напише.

Лекарски важи 6 месеци. Треба га урадити што пре, кад нисте прехлађени ни оптерећени обавезама и кад сте одморни. Преглед није наиван, нарочито за више категорије (ја сам радио за Б, Ц и Е; најстрожије је за Д, и треба да буде, што је друга тема). Циљ је (мени био) продужити дозволу на 5 година али поштено (вероватно и овде има мувања; против тога сам наравно, многи су опасност у саобраћају).
-   Понети новац (2-5000 дин), личну карту, возачку, наочаре за близину и писаљку (за формулар)
-   Прво ваде крв ради шећера. Значи да треба отићи ујутру, гладног стомака (попити чашу воде); дан пре тога без слаткиша, алкохола и јести умерено
-   Очни лекар проверава посебно лево и десно око, врло су ситна слова; резултат можете побољшати ако пре поласка исперете добро очи ручним тушем, неколико пута наизменично топлом па хладном водом, трепћући све време. То ће уклонити скраму која се ствара ноћу и замагљује вид ујутру, док је сузе не сперу. Следеће су капи, наочаре за даљину итд. тј. Консултација са очним лекаром.
-   Психолог проверава рефлексе на светло и звук; треба се сконцентрисати и бити одморан. Причом успут проверава да ли сте конфликтна или дементна личност. Један од знакова депресије и деменције је запуштеност. Зато је обавезно средити се пар дана раније (нокти, коса, брада, длаке у носу и ушима итд.), опрати зубе ујутру, окупати се и лепо обући. Не шалити се нити много причати код психолога нити на осталим прегледима.
-   ЕКГ ће сваком од нас матораца показати делимично зачепљење артерија; ако сте гранични случај па се кардиолог двоуми, а и ви - можете да замолите да зауставе преглед где су стали па одете на тест оптерећења код спортског лекара и донесете резултате. Па шта буде.
-   Ако вам је слух проблем (мени јесте), није лоше претходно отићи на преглед ушног канала и по потреби испирање. Крајње решење је слушни апарат.




Van mreže Рајко Борић

  • Stari član foruma
  • *****
  • Poruke: 366
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: Прхово и Караш
Регистрација
« Odgovor #7 poslato: Jun 06, 2019, 09:52:50 »
-   Завртње, који држе скидиву куку за вучу, треба понекад целе намазати товатном машћу; ако запекну, може да их избије само искусан механичар уз грејање бренером.

-   Прописно је скинути демонтажни део куке кад нема приколице. Питање је да ли то радити или не? Гњаважа јесте; али сам чуо да си крив ако имаш куку и удари те неко отпозади (да ли може неко да ово провери?); нисам чуо да милиција кажњава кад види некога са куком али је питање дана када ће стићи наредба и за то.

-   За много људи је регистрација возила постала ноћна мора, мада су мало ублажили у вези лимарије. Остају проблеми кука за вучу и појасеви позади. За технички треба скинути крај куке. Остатак не сме да прелази преко браника (доказиво виском); ако немате атест нити је кука фабричка, мора све да се скида, укључујући и електрику; неки одмах враћају, многи не. Ретки су мајстори који хоће да се бакћу кукама. Срео сам у радионици човека који је, после обиласка пет радионица, хтео да изљуби мајстора који је пристао да скида и сутра ставља комплетну конструкцију куке на његовом комбију.

-   Тако је у многим областима. Имам утисак да негде седи пробрана екипа разних стручњака и смишља како да нам загорча живот.

-   Закључак: мислили смо да имамо грозну бирократију али, после ЕУропејског закерања, на Мицу-убицу гледам са носталгијом. Последично: мој глас може да добије само странка којој у програму пише „Не у ЕУ“. А и пре сам о западној Европи имао лоше мишљење. Што више читам историју, све је грђе.

Van mreže Djordjevic Ljubomir

  • Mladi član foruma
  • **
  • Poruke: 5
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: Živkovo
Odg: Registracija kamiona
« Odgovor #8 poslato: Jun 06, 2019, 11:43:02 »
Kako da lajkujem ovaj tvoj post

Na mreži Zoran Ristovic

  • Stari član foruma
  • *****
  • Poruke: 84
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: Umka
Odg: Registracija kamiona
« Odgovor #9 poslato: Jun 06, 2019, 13:01:34 »
-   Завртње, који држе скидиву куку за вучу, треба понекад целе намазати товатном машћу; ако запекну, може да их избије само искусан механичар уз грејање бренером.

-   Прописно је скинути демонтажни део куке кад нема приколице. Питање је да ли то радити или не? Гњаважа јесте; али сам чуо да си крив ако имаш куку и удари те неко отпозади (да ли може неко да ово провери?); нисам чуо да милиција кажњава кад види некога са куком али је питање дана када ће стићи наредба и за то.

-   За много људи је регистрација возила постала ноћна мора, мада су мало ублажили у вези лимарије. Остају проблеми кука за вучу и појасеви позади. За технички треба скинути крај куке. Остатак не сме да прелази преко браника (доказиво виском); ако немате атест нити је кука фабричка, мора све да се скида, укључујући и електрику; неки одмах враћају, многи не. Ретки су мајстори који хоће да се бакћу кукама. Срео сам у радионици човека који је, после обиласка пет радионица, хтео да изљуби мајстора који је пристао да скида и сутра ставља комплетну конструкцију куке на његовом комбију.

-   Тако је у многим областима. Имам утисак да негде седи пробрана екипа разних стручњака и смишља како да нам загорча живот.

-   Закључак: мислили смо да имамо грозну бирократију али, после ЕУропејског закерања, на Мицу-убицу гледам са носталгијом. Последично: мој глас може да добије само странка којој у програму пише „Не у ЕУ“. А и пре сам о западној Европи имао лоше мишљење. Што више читам историју, све је грђе.



... nesto o birokratiji i administraciji koja nas je gusila?

Контроверзе око ЗУР-а и његовог спровођења у пракси

...Због тог су за ЗУР сами тадашњи самоуправљачи у шали говорили да је акроним од синтагме задњи ударац раднику, мислећи притом на његове негативе последице. Наиме, Закон се претворио у свој антипод - уместо да стварно ослободи рад - смањењем бирократских стега и ослобођењем рада од непотребне и сувишне администрације - парадоксално је довео до бујања администрације и бирократске процедуре. Поредећи са данашњом домаћом и европском администрацијом бирократизација коју је донео Закон о удруженом раду изгледа тривијално.

Sto se tice kuke prijatelj iz nemacke me je upozorio da policija u nemackoj suri sa 500 eur ko vozi "praznu kuku". Osiguravajuce kompanije su kumovale promeni zakona gde je kaznjivo da se kuka vozi "prazna" jer su stete nepotrebno velike prilikom malog cukanja.