Autor Tema: Znanje je moc  (Pročitano 7969 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Sekulic Branislav

• Gost
  • *
  • Pol: Muškarac
  • Lokacija pčelinjaka: zrenjanin
Znanje je moc
« poslato: Jul 18, 2013, 08:21:09 »
   Zeleo bih da se bavim pcelarenjem za sebe pa mozda kasnije i da krenem nesto ozbiljnije. Inace sam apsolutni pocetnik.Listao sam internet stranice, malo se raspitivao u vezi  koje kosnice da izaberm kao pocetnik pa i ono sto sam zeleo, da naucim, jos vise sam se zbunio.Svi pcelari hvale svoje kosnice LR, Db…kao I Rodna, Eko Voja..Interesanto je da veci broj pcelara koji nisu probali Rodnu Voju  kosnice vec u startu preseku da su  lose i da je u pitanju samo marketing,a neki pak kazu das u sve dobre..p a    d a  neduzim dalje, posle mojih takozvanih istrazivanja ipak se odlucih za Rodnu Voju iako su me mnogi savetovali drugacije, pa bih zeleo da naucim sto vise o ovim kosnica , ali u svemu tome dzaba dobra kosnica ako nemamo   pravo znjanje da to sve primenimo u praksi…
E , sad ono sto bih zeleo i  imam pitanje, pa ako je neko raspolozen da mi odgovori, bio bih zahvavalan.
S obzirom  da bih kosnice postavio na prolece(ako neko misli drugacije neka mi kaze), interesume me gde mogu da ih porucim (uzeo bih par komada najvise 5), I koja  je cena novih.
Dalje , ono sto mi je najvaznije kao sto sam naveo ranije *znanje *  je najskuplje, zeleo bih da  i uz ovaj forum i sa nekim pcelarom koji ima Rodnu Voju u Zrenjaninu, nazovimo tako treba *pomocnik* i zeli da prense svoje znanje, stupimo u kontakt, i da konacno postavim temelj mom pcelarenju.

Srdacan Pozz.

Van mreže Dragan Stantić

• Stari član foruma
Odg: Znanje je moc
« Odgovor #1 poslato: Jul 18, 2013, 08:51:27 »